سالگرد..................................

تبلیغات گلدن بلاگ
قالب گراف - مرجع قالب و گرافیک بلاگ دیزاین - سامانه طراحی سایت تبلیغات تبلیغات
  • نویسنده :
  • شنبه 18 مرداد 1388 ساعت: 17:57
  • بازدید: 432
  • فرصت عالی برای وب نویسان........

    به مناسبت سومین سالگرد تاسیس گلدن بلاگ یکی از موفق ترین وب های لوکس بلاگ از لحاظ آمار و اعضا دو پیشنهاد ویژه برای شما داریم:

    1)شما میتونید نام وایمیل خودتون رو برای ما تو قسمت نظرات بذارین و بگین در نوشتن چه موضوعاتی میتونید به ما کمک کنید بعد ما تعدادی از شما رو گلچین میکنیم و نوشتن بخش مورد نظرتون رو به شما میدیم مثلا اگه تو نوشتن مطالب عاشقانه میتونید به وبلاگ کمک کنید به ما اطلاع بدین تا از شما به عنوان نویسنده مطالب عاشقانه تو وب استفاده کنیم.گلدن بلاگ به زودی به خاطر آمار خوبش تبدیل به سایت میشه و ما نویسنده هامون رو تا قیل از تبدیل شدن به سایت انتخاب میکنیم پس عجله کنید.

    2)نام وبلاگتون رو تو قسمت نظرات بذارین تا ما بعد از بازدید در صورت جذاب بودن وبتون شما رو لینک کنیم.

     

    با تشکر مدیریت گلدن بلاگ....




    می پسندم نمی پسندم
    مطالب مرتبط
    بخش نظرات این مطلب
    این نظر توسط sina در تاریخ 1393/7/5/6 و 16:20 دقیقه ارسال شده است

    sina

    من میتونم بخش سرگرمی درست کنم داداش..ایمیلمو خصوصی فرستادم برات..منتظرم

    این نظر توسط sorosh در تاریخ 1393/6/1/6 و 2:37 دقیقه ارسال شده است

    sorosh

    سلام دوست خوبم از وبت خیلی خوشم اومد و مطالب قابل استفاده ای گذاشتی خسته نباشی امیدوارم تو هم به من سر بزنی و حتما برام نظر بزاری و اگه خواستی میتونی از طریق بازدید وبت پول دربیاری ! باور کن این سایت واقعا واقعیه و من خودمم توش عضوم ب هر حال من منتظر نظر خوبت هستم http://khiabanmusic.loxblog.com

    این نظر توسط علی در تاریخ 1393/5/19/7 و 1:45 دقیقه ارسال شده است

    علی

    سلام وب شماهم لینک شد

    این نظر توسط سینا در تاریخ 1393/5/18/6 و 18:06 دقیقه ارسال شده است

    سینا

    من میتونم قسمت علمی بنویسم...مجله ورزشی هم میتونم برات بسازم
    پاسخ:ممنون از شما ... بهتون اطلاع میدیم


    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه:







    اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در گوگل پلاس اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در یاهو اشتراک گذاری در دیگ اشتراک گذاری در دلی سوز اشتراک گذاری در فرند فید