تصاویرHDبرای پشزمینه....

تبلیغات گلدن بلاگ
قالب گراف - مرجع قالب و گرافیک بلاگ دیزاین - سامانه طراحی سایت تبلیغات تبلیغات
  • نویسنده :
  • یک شنبه 26 آبان 1392 ساعت: 14:25
  • بازدید: 490
  • دانلود گلچین 300 عکس عریض (Wide)، برای دسکتاپ

     

     

     

     

    تا چند سال پیش استاندارد مقیاس افقی به عمودی در تمام نمایشگر ها 4 به 3 بود. اما امروزه این مقیاس 16 به 9 است. یعنی نسبت عرض به طول آنها افزایش یافته است. با توجه به استقبال مردم و کارایی بیشتر این مدل ها، امروزه بیشتر نمایشگرهای لپتاپ و همچنین مانیتور ها به صورت عریض (Wide Screen) تولید میشوند. حتی تلویزیون های LCD و LED جدید هم واید اسکرین هستند. به همین دلیل فیلم های روز دنیا هم با همین مقیاس ساخته میشوند.

     

    اگر مانیتور کامپیوتر یا نمایشگر لپتاپ شما از نوع عریض (Wide) است، میتوانید با استفاده از بک گراند های واید، چهره زیباتری به دسکتاپ خود بدهید!

     

    در این مطلب، مجموعه ای از جدیدترین عکس های عریض با کیفیت HD که هم برای بک گراند دسکتاپ و هم برای استفاده در طراحی مناسب است را برای شما آماده کرده ایم.

     

    این عکس ها دارای موضوعات مختلف هستند. مثل عکس طبیعت، عکس های فانتزی و خیالی، عکس ماشین، گل و گیاه، تکنولوژی، عکس های عاشقانه و رمانتیک، و ...

           
           
           

    مشخصات عکس ها :

    ● تعداد : 300 تصویر
    ● اندازه : 1920x1200
    ● فرمت : JPG با کیفیت بالا

     

     

    گلچین 300 عکس عریض (Wide) را میتوانید به صورت یکجا از سرزمین دانلود دریافت کنید:

     

    دانلود با حجم 163 مگابایت

           


    می پسندم نمی پسندم
  • نویسنده :
  • یک شنبه 26 آبان 1392 ساعت: 14:23
  • بازدید: 555
  • دانلود نرم افزار وایبر، برای مکالمه و ارسال SMS رایگان با موبایل (آیفون)

    Viber 3.1 iOS

     

     

     

     

    نسخه جدید نرم افزار وایبر برای iOS منتشر شد. (نسخه 3.1)

     

    اگر امکان اتصال به اینترنت با موبایل یا تبلت خود را دارید، میتوانید از نرم افزار وایبر جهت تماس تلفنی و ارسال SMS به صورت رایگان استفاده کنید.

     

    این نرم افزار به جای استفاده از سرویس اپراتور موبایل، از اتصال اینترنت برای برقراری تماس و ارسال پیامک استفاده میکند. به این ترتیب شما میتوانید بدون هیچ هزینه ای با دیگران تماس بگیرید و یا SMS ارسال کنید.

     

    برای استفاده از نرم افزار وایبر برای مکالمه تلفنی و یا ارسال SMS، باید موبایل یا تبلت شما به اینترنت متصل باشد. همچنین باید مخاطب شما نیز از طریق موبایل به اینترنت متصل بوده و نرم افزار وایبر را بر روی گوشی خود داشته باشد. در واقع شما میتوانید با هر کاربر دیگری که نرم افزار وایبر را روی گوشی خود دارد به صورت رایگان تماس بگیرید و یا SMS ارسال کنید.

     

    نرم افزار وایبر در واقع نوعی برنامه پیغام رسان (مسنجر) است. با این تفاوت که امکان تماس تلفنی و ارسال پیامک به صورت پیش فرض در آن شبیه سازی شده است تا استفاده از آن راحت تر باشد.

     

    (نسخه ای که در این مطلب ارائه شده است بر روی موبایل آیفون و تبلت های آیپد قابل نصب است)

           
           
           

     

    تنها چیزی که علاوه بر این نرم افزار احتیاج دارید، اتصال به اینترنت است. (توسط 3G ، GPRS ، و یا WiFi)

    برخلاف مسنجر ها، برای برقراری تماس تلفنی یا ارسال پیامک با این نرم افزار احتیاج به هیچ شناسه یا پسوردی ندارید و فقط کافی است شماره شخص مورد نظر را وارد کنید.

     

    وایبر چطور کار میکند؟

    روش کار نرم افزار وایبر بسیار جالب است. وقتی شما این نرم افزار را نصب میکنید، باید شماره موبایل خود را نیز در آن وارد کنید. سپس به محض اینکه برای اولین بار به اینترنت متصل شوید و برنامه را اجرا کنید، این نرم افزار شماره موبایل شما را در دیتابیس آنلاین خود ثبت میکند. به این ترتیب شماره موبایل همه افرادی که وایبر را بر روی گوشی خود دارند در بانک اطلاعاتی این نرم افزار ذخیره میشود. در واقع شماره موبایل به عنوان نام کاربری اختصاصی برای شناسایی کاربران وایبر مورد استفاده قرار میگیرد. از این پس هر مخاطبی که وایبر را اجرا کند و قصد تماس با یک شماره خاص را داشته باشد، اگر آن شماره در لیست کاربران وایبر باشد به راحتی و بدون نیاز به هیچ شناسه خاصی امکان برقراری تماس تلفنی و یا ارسال SMS را فراهم میکند.

     

    یکی دیگر از امکانات جالب این برنامه این است که لیست مخاطبان شما (دفترچه تلفن) را چک میکند و اگر هر کدام از آنها سرویس وایبر را داشته باشند به شما اطلاع میدهد که میتوانید با آنها بدون هزینه و با استفاده از وایبر تماس بگیرید. همچنین یک پیغام خودکار برای همه مخاطبین شما ارسال میکند مبنی بر اینکه شما اکنون وایبر دارید!

     

     

    جدیدترین نسخه از نرم افزار وایبر برای آیفون، یعنی Viber 3.1 iOS را به صورت رایگان دانلود کنید:

     

    پلتفرم: iOS 4.3 or later

     

    دانلود با حجم 19.1 مگابایت

           


    می پسندم نمی پسندم
  • نویسنده :
  • شنبه 25 آبان 1392 ساعت: 11:22
  • بازدید: 459
  • نرم افزاری عالی برای کسانی است که میخواهند فایل های اضافی و ناکارامد و هرز را از داخل هارد دیسک خود را پاک نمایند. تشخیص فایل های هرز و اضافی درون ویندوز توسط کاربر ساده میسر نیست و همچنین برخی از این فایل ها در قسمت های مخفی ویندوز وجود دارد. بنابراین برای پاکسازی آنها نیز به یک نرم افزار کمکی خواهد بود. این نرم افزار رایگان و عالی نسبت به پاکسازی تاریخچه اینترنت مرورگرهای (Internet Explorer, Chrome, Firefox و Safari browsers) و تاریخچه ویندوز شامل : Recycle Bin, Recent Documents, Temporary files و Log files اقدام میکند. همچنین پاکسازی میانبرهای نامعتبر ، کش ، کوکی ها و برخی از قسمت های ویندوز نظیر trace هایی که ویندوز ذخیره کرده است نیز جز وظایف نرم افزار محسوب می شود. این نرم افزار با پاکسازی هایی که انجام میدهد ، فضای ویندوز را خالی تر و فضای هارد دیسک را نیز آزاد تر می نماید و میتواند ابزار خوبی برای پاکسازی هارد دیسک و ویندوز باشد.

     

    Wise Disk Cleaner پاکسازی هارد دیسک با Wise Disk Cleaner 7.97.568

     

     

     

     

     

    password پاکسازی هارد دیسک با Wise Disk Cleaner 7.97.568رمز فایل: www.downloadha.com

    download پاکسازی هارد دیسک با Wise Disk Cleaner 7.97.568 لینک دانلود – 4.84 مگابایت لینک کمکی


    می پسندم نمی پسندم
  • نویسنده :
  • شنبه 25 آبان 1392 ساعت: 11:20
  • بازدید: 495
  • نرم افزار آنتی ویروس به همراه ابزار لازم جهت حافظت از کامپیوتر در دنیای اینترنت و فایروال می باشد. این نرم افزار کامل امنیتی ، با داشتن بخش های مختلف نظیر AntiVirus, AntiMalware, AVG Anti-Rootkit, AVG Email Scanner, AVG LinkScanner® Surf-Shield, AVG Social Networking Protection و… امنیت بسیار بالایی برای کاربر فراهم میکند. توسط این نرم افزار ضمن اینکه در دنیای آفلاین در برابر ویروس ها ، تروجان ها ، کرم های اینترنتی و جاسوس افزارها در امان خواهید بود ، در دنیای آنلاین نیز با وجود بخش AVG Enhanced Firewall و AVG Identity Protection™ در برابر حملات دنیای آنلاین و سرقت کنندگان اطلاعات نیز محافظت خواهید شد. این نرم افزار با بررسی صفحات وب ، محتوای آنها را چک میکند تا در صورت وجود ریسک ان را به اطلاعتان برساند و مقابله نماید. باتوجه به رشد شبکه های بی سیم ، بخشی به نام AVG WiFi Guard در نرم افزار تهیه شده است تا امنیت این شبکه ها که مورد استفاده کاربر قرار دارد ، تامین گردد. با بخش AVG Anti-Rootkit نرم افزارهای جاسوسی که به طور مخفی از کامیپوتر شما استفاده میکنند ، شناسایی و حذف خواهند شد و با بخش AVG Do Not Track این امکان فراهم می شود تا رد پاهای خودتان را از دنیای اینترنت پاک کنید. Anti-Spyware نیز برای جلوگیری از فعالیت و ورود جاسوس افزارهاست تا این نرم افزار در هرگونه سرقت به شکست برخورند. بخش فایروال نیز با کنترل ورودی و خروجی سیستم تمام اتصالات را بررسی خواهد نمود تا انواع حملات اینترنتی شناسایی و بلاک شوند و هکرها نتوانند از طرق مختلف به کامپیوتر دسترسی یابند.

     

    avg internet security امنیت قدرتمند و کامل AVG Internet Security 2014 14.0.4161

     

     

     

     

     

    password امنیت قدرتمند و کامل AVG Internet Security 2014 14.0.4161رمز فایل: www.downloadha.com

    download امنیت قدرتمند و کامل AVG Internet Security 2014 14.0.4161 لینک دانلود نسخه ۳۲ بیت – 140 مگابایت لینک کمکی

    download امنیت قدرتمند و کامل AVG Internet Security 2014 14.0.4161 لینک دانلود نسخه ۶۴ بیت – 154 مگابایت لینک کمکی

     

     


    می پسندم نمی پسندم
  • نویسنده :
  • شنبه 25 آبان 1392 ساعت: 11:17
  • بازدید: 487
  • نرم افزاری بسیار کامل و قدرتمند در زمینه ساخت،ویرایش و مدیریت فایل های pdf می باشد. فایل های پی دی اف باتوجه به قابلیت هایی که دارند امروزه به یکی از پر مصرفترین فایل ها تبدیل شده اند و میتواند گفت در سطح فایل های نرم افزار آفیس در حال استفاده هستند. در مرحله اول نرم افزار بسیار عالی برای ساخت فایل های pdf از دیگر اسناد می باشد. فایل هایی نظیر XLS, XLT, DOC, DOCX, PPT, PPTX, POT, PPTM, BMP, JPG, GIF, TIF, PNG, text که تماماً قابلیت تبدیل شدن به فایل pdf را دارند. همچنین تبدیل برعکس این فرایند یعنی تبدیل فایل pdf به انواع فایل های نامبرده شده که در زمینه نرم افزار دارای ocr نیز بوده و میتواند فایل های عکس نظیر jpg دارای متن را نیز به فایل های pdf کاملاً قابل ویرایش که حتی متن آنها نیز قابل ویرایش است تبدیل نماید. در زمینه ویرایش قابلیت ویرایش خط به خط متن فایل ها امکان پذیر است و حتی کاربر میتواند متن و پارگراف ها را ویرایش و جابجا نماید. قابلیت کامنت گذاشتن برای کلمات و جملات و همچنین highlight کردن یا علامت گذاری خطوط و کلمات به صورتی ماژیک های مارکر در دنیای واقعی که توسط این نرم افزار فراهم آمده است. قابلیت تغییر اندازه فونت ، تغییر رنگ و… نیز امکان پذیر می باشد. همچنین برای ویرایش اشیاء و عکس های درون فایل pdf نیز امکانات فراوانی نظیر تغییر اندازه و تغییر موقعیت یا اضافه کردن یا حذف آنها فراهم است. قابلیت رسم اشیاء توسط خود کاربر نظیر دایره و مثلث و مستطیل و… نیز وجود دارد. قابلیت قرار دادن واترمارک و لوگو و امضاء دیجیتال و مهر زدن فایل های پی دی اف در کنار قابلیت فشرده سازی و قرار دادن پسورد و محدود کردن دسترسی به فایل های pdf نیز از جمله توانایی های نرم افزار محسوب می شود. قابلیت جزئی زیادی درون نرم افزار وجود دارد که امکان نامبردن تمامی آنها نیز و به طور کل باید گفت نرم افزاری بسیار کامل در زمینه ویرایش و مدیریت فایل های پی دی اف می باشد.

     

    EditorSoftwareBox ویرایشگر قدرتمند فایل پی دی اف PDF XChange Editor 3.0.306.1

     

     

     

     

     

    password ویرایشگر قدرتمند فایل پی دی اف PDF XChange Editor 3.0.306.1رمز فایل: www.downloadha.com

    download ویرایشگر قدرتمند فایل پی دی اف PDF XChange Editor 3.0.306.1 لینک دانلود – 35.2 مگابایت لینک کمکی

     

     


    می پسندم نمی پسندم
  • نویسنده :
  • جمعه 24 آبان 1392 ساعت: 17:42
  • بازدید: 494
  • نرم افزار Download Accelerator Plus دانلود شما را به قول خود تا 300 درصد سریع تر خواهد کرد! پشتیبانی کامل از سرورهای پروکسی ، امکان متوقف کردن دانلود و ادامه در وقتی دیگر ، دانلود ویدیو ها از سایت یوتیوب YouTube.com ، امکان تبدیل فایل های ویدیویی به فرمت های قابل اجرا در دستگاه های موردعلاقه شما (iPod, PSP, iPhone) و ...

    + دانلود با حجم 10.47 مگابایت


    می پسندم نمی پسندم
    عنوان
    تعداد صفحات : 2
    صفحه قبل 1 2 صفحه بعد
    اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در گوگل پلاس اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در یاهو اشتراک گذاری در دیگ اشتراک گذاری در دلی سوز اشتراک گذاری در فرند فید